دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عشق پاک

 عشق پاک مثل نماز میمونه...!
وقتی نیت کردی دیگه نباید اطرافت رو نگاه کنی...!!

 

                                                             

 

ای از عشق پاک من همیشه مست

من تو را اسان نیاوردم به دست


 



نظرات شما عزیزان:

amir55
ساعت22:12---1 خرداد 1392
همين چند روز پيش فکر مي کردم!

مي توانم عاشق کسي شبيه تو شوم!

از همين چند روز پيش…

هيچ کس!

شبيه تو نيست…


پاسخ:آقاامیرخیلی قشنگ مینویسد ممنونم


SaeiD
ساعت21:14---29 ارديبهشت 1392
آپ خوبی بود من تونت فقط منتظرتوام بدوبیا دیگه.بعدش بیاد عبدالله چیزی ننویس از من گفتن شکست میخوریاااااااااا
پاسخ:من فقط وفقط بایادوعشقش مینویسم چون نفسمه


ehsan
ساعت17:05---29 ارديبهشت 1392
Salam Zahra jan mer30 ke be Webe man sar zadi

webe tahseen barangizi dari


پاسخ:سلام ممنونم آقااحسان که سرزدی منم سرزدم وب قشنگی داری


takhte2
ساعت11:33---29 ارديبهشت 1392
***اللهم عجل لولیک الفرج***
پاسخ:ممنونم که سرزدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 11:17 | |



کد